czwartek, 28 marca 2024

Wiadomości

  • 2 komentarzy
  • 6071 wyświetleń

Wieści z Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. Produkty te są naturalne, zdrowe i pyszne, a delikatna konsystencja serków sprawi, że z ich dodatkiem nawet najprostsze danie zamieni się w królewski specjał. Kto ma w lodówce dowolny serek Łaciaty, nie musi się już martwić o doskonałe posiłki czy przekąski, i to niezależnie od okazji. W szerokiej gamie smaków, inspirowanych kuchniami świata, każdy znajdzie Łaciaty idealny dla siebie.


W ramach tegorocznej kampanii aktywacja konsumencka "ŁaciaTy i Ja", zapoczątkowana w 2020 roku, wchodzi na nowe obszary, a hasło przewodnie działań marketingowych dla marki to "Łaciaty i ja, i to co ważne". Mają one na celu ukazanie wszechstronności zastosowania serków Łaciatych i ich dopasowania do bieżących potrzeb konsumentów. Kampania opiera się na 4 filarach, jakimi są: pomysłowość, zaufanie i bezpieczeństwo, łatwość i wygoda oraz smak i zdrowie. Komunikacja bazuje na tradycyjnych polskich przysłowiach, przełamywanych jednak nowoczesną interpretacją.


- Działania promocyjne dla serków śmietankowych Łaciatych w 2023 roku obejmują: komunikację w serwisie laciatyija.pl , emisję spotów w TV i na platformach VOD, promocję w social mediach, współpracę z influencerami oraz kampanię banerową. Chcemy, by - dzięki różnorodności smaków i zastosowań kulinarnych serków - każdy znalazł wśród nich coś dla siebie i nauczył się, jak w zaskakujący, a jednocześnie prosty i szybki sposób wykorzystywać tę kategorię produktów do przygotowywania smakowitych dań i przekąsek - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.


Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic. Kampania rozpoczęła się z początkiem marca i potrwa do końca roku.

 

Komentarze (2)

Chciałbym zapytać Szanowną Panią czy w oferowanej palecie wyrobów Mlekpol ma serwatkę. Tak pakowaną jak maślanka czy kefir. Specjaliści od dny moczanowej twierdzą, że nie ma lepszego leku.

Dlaczego kierowcy kradną rolnikom nagminnie mleko i nikt im nie chce pomóc. Zgłaszanie do kierownika skupu mleka tego incydentu nic nie daje. Może prezes by zarządził kontrolę,a może Państwowa inspekcja pracy ?

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.