czwartek, 28 marca 2024

Wiadomości

  • 2 komentarzy
  • 3350 wyświetleń

Marka Mazurski Smak zachęca do posmakowania Wielkanocy po mazursku

Od 6 marca 2023 roku marka Mazurski Smak promowana jest w nowej odsłonie kampanii pod dobrze znanym hasłem „To się bierze z natury”. Pierwszy etap działań marketingowych przypada na okres poprzedzający Wielkanoc, w którym kupujący poszukują znanych i sprawdzonych produktów, by przygotować potrawy oraz wypieki na świąteczny stół.


Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku - na łonie natury i z tradycyjnym ciastami, takimi jak mazurek czy babka - posmakuje aż 5 milionów konsumentów.

Działania marketingowe prowadzone będą w kanale digital, obejmą też największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca marki z influencerami na Instagramie i TikToku, którzy przygotowując mazurek po mazursku, zachęca swoich fanów do użycia produktów Mazurskiego Smaku.


Miniony rok w piętnastoletniej historii marki Mazurski Smak okazał się najlepszy pod względem wyników mediowych. Dzięki różnym kanałom dotarliśmy z komunikacją do 10 milionów konsumentów. Wobec tak imponującej liczby odbiorców kampania „To się bierze z natury” będzie kontynuowana także w tym roku, by poszerzać świadomość marki oraz, zwłaszcza w okresach okołoświątecznych i latem, zadbać o promocję mleka, śmietany, twarogu czy masła Mazurski Smak – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

 

Komentarze (2)

Przy dzisiejszej drużynie najlepszą reklamą byłaby atrakcyjna cena. Nie spróbuję czegoś, co jest droższe od już znanego mi produktu.

Wszystko fajnie tylko jest duży problem z miejscem parkingowym dla klientów sklepu.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.